torstai 2. tammikuuta 2014

What happened in 2013?

Kirjoteltua ei ole tänne paljoa tullut sen jälkeen kun saavuin Suomeen, sillä en koe, että mulla olisi mitään kiinnostavaa kerrottavaa tältä ajalta kun olen Suomessa. Kuitenkin halusin jakaa tälläsen kysely postauksen on varmaan joka toisen blogissa, mutta halusin ihan myös itseni takia vastata tähän niin voin täältä samaan aikaan vuoden päästä sitten katsoa mitä tulikaan vastattua vuosi sitten.

Enjoy :)

Kysely vuodesta 2013

Ihmissuhteet:


01. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?

  • Olen montakin! Kiitos kokemuksestanu oppaana viime kesänä, joka toi elämääni monta uutta aivan mahtavaa ihmistä! Toivottavasti tänä kesänä tutustun vähintäänkin yhtä siisteihin ihmisiin kuin viime vuonna! Tutustuin myös nykyiseen poikaystävääni ..

02. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?

  • Olen. Olen työskennellyt ja asunut ulkomailla. Olen vihdoinkin saanut ymmärryksen siihen mitä haluan isona tehdä ja saanut jonkinlaisen suunnan elämälleni!

03. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?

  • Kyllä tutustuin nykyiseen poikaystävääni ollessani töissä Turkissa.

04. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?

  • Muutto Turkkiin ja tutustuminen uusiin ystäviini ja työkavereihini. Kaikken paras muisto kylläkin on päivä jolloin tapasin poikaystäväni (voit lukea päivästäni tästä) Ja loppu vuodesta tietenkin COLORS FESTIVAL! Nämä asiat ovat olleet elämäni koho kohdat vuonna 2013.





Minä:


01. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?

  • Olen todella paljonkin. Olen saanut lisää itsevarmuutta ja oppinut ymmärtään ihmiset jotka haluan elämääni tulevaisuudessa.

02. Oletko lihonut?

  • Laihduin kesän aikana aktiivisesti liikkuessani, mutta taisinpa saada nuokin kadottamani kilot jo takaisin. Yritän parantaa ruokavaliota ja liikuntaa ennen kuin taas lähden pian takaisin Turkkiin.

03. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?

  • En, ihme kyllä..

04. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?

  • En

05. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?

  • Kyllä, otin korvaani maaliskuussa syntymäpäivänäni sisärusto lävistyksen ja kesällä otin tatuoinnin kylkeeni.

Random:


01. Kuka oli paras uusi tuttavuus?

  • Vaikea kysymys.. Sillä tutustuin niin moneen ihmiseen. Jos poikaystävääni ei lasketa niin: Sofia, Moa, Simone, Malin ja Vilma ovat olleet ihmiset joiden tutustumiseen olen ollut kiitollinen.

02. Piditkö uudenvuodenlupauksesi?

  • En muista tehneeni lupausta.

03. Synnyttikö kukaan läheisesi?

  • Synnytti :)

04. Kuoliko kukaan läheisesi?

  • Ei onneksi!

05. Missä maissa kävit?

  • Turkissa

06. Mitä haluaisit vuodelta 2014 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2013?

  • Lomailla kunnolla! Ja aijon tehdä sen tänä kesänä poikaystäväni kanssa!

07. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2013?

  • Päivä jolloin tutustuin poikaystävääni.

08. Mikä oli vuoden 2013 suurin onnistuminen?

  • Se kun minut palkattiin Nazarille.

09. …ja suurin epäonnistuminen?

  • Monessakin asiassa, mutta en avaa niitä nyt tässä.

10. Kärsitkö vammoista?

  • En.

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?

  • En ostanut mikään mikä ois jääny mieleen oikeen kunnolla.. hmm

12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?

  • Monenkin ihmisen. Mm. niiden, jotka olivat mun tukena täällä vaikka olin niin kaukana. Ja kiitos niille jotka ovat yhä mun tukena senkin jälkeen, että olin niin kauan pois. Kiitos myös niille jotka hyväksy mut sellasena kun olen vaikka muutuinkin paljon reissuni aikana.

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?

  • Liian monen. Omalla tavallaan eräiden ihmisten käytös oli hyväksyttävää, mutta taas toisessa näkökulmassa se ei ollut. Siksi olen yrittänyt hankkiutua eroon näistä ihmisistä.

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?

  • Shoppailuun..

15. Mistä innostuit eniten?

  • En usko sanovani tätä enää ikinä toiste, mutta työstäni!

16. Vuoden 2013 ihmiset:

  • Joanna, Janina, Joel, Mikko, Vilma, Sofia, Moa, Simone, Malin, Diana, Petra

17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?

  • En usko, että oon ikinä ollut näin surullinen.

18. Lihavampi vai laihempi?

  • Laihempi

19. Rikkaampi vai köyhempi?

  • Rikkaampi

20. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?

  • Saanut viettää aikaa ystävieni kanssa täällä Suomessa.

21. …entä vähemmän?

  • Olla osallisena draamoihin ja muihin tilanteisiin, joita en halua edes muistella.

22. Miten vietit joulun?

  • Kotona ja Joannalla perheeni ja parhaan ystäväni kanssa. Syöden hyvää ruokaa ja lahjoja avaten.

23. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?

  • Jokaiseen hetkeen jolloin tein väärin.

24. Rakastuitko vuonna 2013?

  • Kyllä

25. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?

  • Ennen seurustelu suhdettani, muutama. Voisin nuokin pyyhkiä pois muistista jos onnistuisi :D

26. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?

  • Pretty little liars

7. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?

  • En vihaa ketään, mutta olen aika pettynyt muutamiin ihmisiin.

28. Mikä oli paras lukemasi kirja?

  • En lukenut yhtäkään kirjaa kannesta kanteen. Tämän asian kuitenkin teen kesällä 2014!

29. …entä musiikillinen löytö?

  • Kaikki hyvä house ja muu tanssimusa mitä löysin!

30. Mitä halusit ja sait?

  • Mahtavan kesän, rakkautta ja onnea.

31. Mitä halusit, muttet saanut?

  • jätän vastaamatta.

32. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?

  • Itse Ilkimys 2

33. Mitä teit syntymäpäivänäsi?

  • Vietin sen ystävieni kanssa.

34. Ketä kaipasit?

  • Jokaista tärkeää ihmistä elämässäni,

35. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?

  • Äiti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti