maanantai 29. heinäkuuta 2013

Holiday!

Viimeinkin mä oon lomalla! Ansaitulla sellasella!!
Tää mun lomani alkoi kylläkin jo perjantaina ja loppuu 3päivä elokuuta! Huhhuh, aika lentää täällä kirjaimellisesti. Siis kohta on jo elokuu, vastahan mä tulin tänne!? Omalla tavalla kiva, et aika kuluu nopeasti, mutta mua pelottaa Suomeen tulo. Kuolen varmaan tylsyyteen.. Täällä kaikki on oikeesti niin paljon paremmin. Nyt joku siel varmaan ajattelee et ''No jää sit sinne.'' Jäisin jos voisin, mut pakko tulla käymään Suomessakin. Ensi vuonna sitten uudelleen!

Lomasta vielä sen verran, että mun piti lähteä Kyprokselle tällä mun ekalla lomalla, koska mun kaverit Suomesta meni sinne lomailemaan. Loma suunnitelmat menikin päin helvettiä suoraan sanottuna. Kaikki oli lähtöä vaille selvää, kunnes sitten selvisikin ettei se lähtö olekkaan niin helppoa tästä maasta. No ei se mitään, kaverit nään marraskuussa viimeistään ja voin nyt lomailla herroiksi noilla rahoilla joita säästelin Kyprokselle. Loppu hyvin kaikki hyvin. Mulla nyt ei mitenkään ihmeemmin oo kuvia täältä tällä hetkellä, koska oon vaan makoillu tossa meidän altaalla. Tällä viikolla suunnitelmissa ois Alanyaa, ratsastelua ja vaikka mitä! Joten sillon enemmän kuvia tiedossa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti